Kakve su navike medijske publike u Srbiji?

46

Velika nacionalna Studija o navikama i potrebama medijske publike u Srbiji pokazuje da naši građani žele više direktne komunikacije sa medijima, ali i da sumnjaju u pouzdanost i kvalitet medijskog sadržaja. Kao najveće probleme ističu loš sadržaj, nedostatak profesionalnih standarda, lažne vesti i dezinformacije.

Studija je predstavljena na „Media talksu”, održanom u „Share Square” u Beogradu, 25. i 26. juna. Razgovaralo se o tome kakav medijski sadržaj publika u Srbiji gleda, čita i prati, kao i o inovacijama u medijskom biznisu, modelima pretplate i donacija, podršci lokalne zajednice…

Pored predstavljanja rezultata nacionalnog istraživanja, dati su i primeri dobre prakse u EU, SAD i svetu. Prisutni su, takođe, imali priliku da čuju iskustva domaćih organizacija u njihovim nastojanjima da razviju nove biznis modele i digitalne usluge u cilju održivijeg medijskog poslovanja.

Ekipa linkTV-a posetila je skup „Media talks”. U videu pogledajte šta su učesnici rekli o rezultatima Studije o navikama i potrebama medijske publike u Srbiji.