LINK MONEY: Crni petak – crna rupa za novčanik

0
0

Ukoliko ne kupite ništa, na svakom proizvodu uštedite neverovatnih 100%! Fascinatno, zar ne? Crni petak je početak finansijskog ambisa koji vas očekuje u decembru i januaru ako vam je na pameti kupovina na popustima. Koliko zaista popusti štede naš novac, a koliko su okidač impulsivnih potrošačkih reakcija?

Enormni popusti nesumnjivo znače našim preopterećenim kućnim budžetima samo u slučaju da kupujemo proizvode koji su nam zaista neophodni. Zapitajmo se zašto je prodavcima samo jednog dana u godini isplativo da cene prepolove ili ih spuste za 70 ili 80%?

Očigledno je da su marže na proizvode, od garderobe do bele tehnike, nesrazmerno visoke u odnosu na njihove realne cene. Stoga, crni petak treba samo da iskoristimo za kupovinu televizora koji samo što nije „crko” ili zimske jakne. Poenta tog dana jeste sebi obezbediti najveći mogući kvalitet po najnižoj ceni.

Šta je onda pametno kupiti?

Floskula: „Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari” u ovom periodu odlična je smernica. Kupite proizvode koji su kvalitetni i kojima cena ne pada lako.

Bela tehnika deluje kao pravi izbor. Međutim, to važi samo ako se radi o krupnijim aparatima poput šporeta, mašine za sudove ili veš. Mikser i blender su svakako na listi popusta, ali za njih je potrebno izdvojiti manje novca, pa će i ušteda biti manja.

Garderoba se najviše prodaje u ovom periodu. Birajte proizvođače koji imaju najkvalitetnije tkanine i odevne predmete koji će trajati, kao što su kaputi ili zimske jakne od materijala koji ne propuštaju. Takođe i cipele, kožne, od visokokvalitetnih materijala pravi su izbor, a ne patike, koje su stvar trenutnog trenda, od kog im i najviše zavisi cena.

Odelo i košulje su dobar primer. Kvalitetno odelo i košulja uvek su sašiveni od veoma dobrih tkanina i njihova cena u proizvodnji uvek je veća negoli kada je u pitanju ostala garderoba. Kašmir, egipatski pamuk, vuna se definitivno isplate.

Pametnom kupovinom sebe činite srećnim i obezbeđenim, jer će vam u novčaniku ostati novca i za zimovanje, doček Nove godine, kao i za božićnu trpezu.

Sve ostalo je samo bacanje para. Majica koja na Crni petak košta upola cene ubrzo će biti na sniženju zbog izbacivanja nove kolekcije. Računarima i gedžetima stalno pada cena, pa malo strpljenja može imati isti efekat kao i kupovina na Black Friday.

Da li se cenama ZAISTA crno piše?

Imajte na umu da Crni petak u Srbiji nije ni nalik zapadnim državama. Uz to, ovo je i prilika da se prodavci otarase robe koju nisu prodali tokom godine. U suštini, tokom Crnog petka mi praktično nemamo popuste, nego je to dan kada se prodavci odriču svojih nerealno velikih marži.

Prodavci upravo računaju na naše emocije i impulsivnost, pogotovu tokom Crnog petka i praznika kada svi želimo da se osećamo srećno i bezbrižno i kad sebi udovoljavamo kupovinom.

Baš ovaj period jeste vreme kada treba da „povučemo ručnu”. Posle Crnog petka stižu i prednovogodišnji i novogodišnji popusti, a i u januaru sigurno imamo dodatnih izdataka, pa neka nam 2020. godina ne počne u minusu, bar ne finansijskom.

Nemanja Kranjc

Ostavite komentar

Unesite komentar
Unesite ime