Šta lajkuje „lajk” generacija iz Srbije?

78

Kako razmišlja „lajk” generacija, deca rođena između 2000. i 2013. godine? Kakvi su njihovi stavovi o važnim životnim pitanjima i ko su njihovi uzori – pogledajte rezultate istraživanja koji će vas sigurno iznenaditi!  

Čak 84% tinejdžera smatra da novac nije merilo uspeha i više ceni ugled i čast, a 93% je zadovoljno svojim izgledom i nema bilo kakvu želju za popularnim estetskim korekcijama. 

Ovo su samo neki od rezultata istraživanja o generaciji rođenoj između 2000. i 2013. godine, koje su zajedno sproveli DIRECT MEDIA United Solutions i IPSOS Strategic Marketing. 

Materijalno bogatstvo nije uslov za sreću

Istraživanje je pokazalo da 77% pripadnika „lajk” generacije životnog partnera ne bi biralo na osnovu materijalnog stanja. Preko 90% njih se ne slaže da ljubav ne uspeva gde vladaju nemaština i siromaštvo.

Isto tako, smatraju da ljudi različitih materijalnih okolnosti mogu biti iskreni prijatelji i da siromašni nisu automatski nesrećniji od bogatih. 

Kada je u pitanju fizički izgled, iako skoro jednoglasni u pogledu zadovoljstva sopstvenim izgledom, mladi „lajk” generacije su podeljeni kada je u pitanju procena njegove važnosti za srećan život pojedinca. 

Još jedan zanimljiv podatak iz istraživanja je da 61% ispitanika podržava ideju ponovnog uvođenja obaveznog služenja vojnog roka, a više od dve trećine anketiranih mladića ove uzrasne dobi iskazalo je spremnost da se odazove potencijalnoj vojnoj obavezi.

Uzori mladih: Od Tesle do Bake Praseta

Od istorijskih ličnosti, najviše njih navodi Nikolu Teslu kao uzora, a na listi su se našli i car Dušan i knez Lazar, dok od poznatih savremenika kojima se dive nabrajaju Novaka Đokovića, Ronalda, Baku Praseta, Ilona Maska, Miloša Bikovića, Svetlanu Ražnatović Cecu i Arijanu Grande.

Ekipu linkTV-a ugostila je DIRECT MEDIA United Solutions, a sa Ljubicom Vukčević, Head od Research & Insight sektora razgovarali smo o „lajk” generaciji i njihovim životnim preferencijama.