Kako do zarade preko društvenih mreža?

55

Kako je popularnost društvenih mreža uzela maha, eto prilike da vreme koje provodite na Fejsbuku, Tviteru i Instagramu i unovčite!

Većina nas provodi sate i sate na društvenim mrežama. Dok jednima društvene mreže služe za komunikaciju sa prijateljima ili pokazivanje stvari iz poslednje kupovine, drugi vreme provedeno na internetu koriste kako bi pokrenuli sopstveni biznis.

Milan Maglov, ekspert za društvene mreže, u novoj epizodi emisije „Shopping&Shteking” otkrio je koliko novca treba da uložite u reklamu i kako da pravilno rasporedite budžet.

„Ukoliko imate neki hobi – neki mali biznis, jedan evro na dan je dovoljan da možete da sponzorišete nešto i dođete do malo većeg broja ljudi, neke ciljne grupe i zapravo možda uspete da dođete do nekih klijenata”, kaže Maglov.

Slika govori više od reči

U današnje vreme kada slika dominira, veoma je važno da vodite računa o svetlu, atmosferi i bojama na fotografiji.

„Tu se desi da ljudi pogreše jer te fotografije koje stave na društvene mreže ne izgledaju dovoljno privlačno. I zaista postoje neki standardi šta je to dobra Instagram fotografija, dobro svetlo, svetlije boje, a ne onako tamno i mračno.”

Kada je pravo vreme za objavu novog sadržaja, koliko je objava dozvoljeno u toku jednog dana, kao i da li digitalni marketing možemo da naučimo sami saznajte u narednoj epizodi, posle koje ćete sigurno početi da vodite računa i šta objavljujete na mrežama i na koji način.