Konferencija „Digital Day 2019” – kome i koliko verujemo?

Konferencija „Digital Day” se ove godine održava pod sloganom „How do you trust?”, terajući nas da preispitamo kako (i kome) poklanjamo poverenje.

Prestižna regionalna Digital konferencija „Digital Day” održava se 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, deveti put zaredom u organizaciji IAB Serbia.

  • Kako veruješ brendu?
  • Kako veruješ sadržaju?
  • Kako veruješ medijima?
  • Kako veruješ svojim saradnicima?

Ovo su samo neka od pitanja na osnovu kojih će učesnici i posetioci konferencije „Digital Day 2019” započeti diskusiju, pronalaziti odgovore, preispitivati ono što znaju ili misle da znaju i govoriti o tome kome to oni zaista veruju.

Superstar govornici na konferenciji „Digital Day”

Posetioce očekuju brojna predavanja, paneli i diskusije, a na ovogodišnju konferenciju, između ostalih, stižu i superstar govornici kao što su:

  • Mark de Bruijn, VP Marketing for Customer Experience @SAP;
  • Zach Pentel, Global Director – Brand Strategy @Spotify;
  • Brian Braiker, Editor @AdAge;
  • Chapin Clark, Executive VP @R/GA;
  • Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP;
  • Brian Morrissey, Editor In-Chief @DigiDay;
  • Steve Dool, Head of Community Partnerships @Depop;
  • Ana Anđelić, Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018.

Glavni paneli i panelisti na konferenciji „Digital Day”

„How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela, koji će moderirati Milan Kovačević, Adriatic Region Manager @Gemius Serbia, a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković, COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica, CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković, Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić, Managing Director @IPSOS Strategic Marketing.

Kako i da li verujemo medijima u digitalnom dobu? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku – da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisle ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su „fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li „trusted information”? Dođite u JDP i zajedno sa panelistima pokušajte da dođete do odgovora na neka od ovih pitanja.

„How do you trust your digital media mix?” ime je Online Media Mix panela, na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digitalnog oglašivača – Google i Facebook – dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu; da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano.

Saznaćete kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković, Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković, Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović, Head of Digital @GroupM, Vera Radanović, Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović, Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski, Head of Digital @Direct Media United Solutions.

„How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client–agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a s ciljem pronalaska odgovora na pitanja kao što su: ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje, da li je jedna agencija dovoljna; da li je client–agency odnos prešao više u partnerstvo i šta nam to donosi.

Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane – to je nešto oko čega se svi panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto, reći će vam upravo Anđelko Trpković, CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović, Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović, Digital COO @McCann Adriatic, pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Director @Wireless Media.

Pored ovih, očekuju vas i paneli sa temama GDPR-a, AIa, contenta i Omnichannel iskustva.

Dodela IAB Mixx Awards nagrada

U okviru konferencije, već tradicionalno, dodeljuju se i IAB Mixx Awards, koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja Digital Marketinga. Takmičenje je otvoreno u 14 kategorija sa IAB MIXX Grand Prix nagradom, rezervisanom za najbolje od najboljih.

Kategorije su:

Best Product Launch, Best Social Community Building, Best Social Influencer Marketing, Best Display Ad, Best Search Advertising Campaign, Best Native Advertising Campaign, Best Video Advertising Campaign, Best Branded Content, Best Direct Response And Lead Generation Campaign, Best Brand Awareness Campaign, Best Innovation, Best Corporate Website, Best Cross Media Integration, Best Microsite, Best Mobile i Best Social Media Campaign.

Možda i najviše priželjkivanu nagradu IAB MIXX Grand Prix dodeljuje stručni žiri, koji bira između pobednika iz svih kategorija. Članovi stručnog žirija koji će dodeliti ovogodišnje IAB Mixx Awards renomirani su stručnjaci iz polja digital marketinga:

  • Relja Jović, Chief Digital Officer @I&F MaCann;
  • Petar Jevremović, Digital strategist @Wireless media;
  • Nikola Parun, Head of PR & Digital Media @OvationBBDO;
  • Ivan Živković, Managing & Creative Director @Pioniri Communications;
  • Ana Marković, Executive Director Espreso group @Adira Media Group;
  • Igor Černiševski, Head of Digital @Direct media;
  • Boris Vučurević, Creative Director @Havas Adriatic;
  • Jasmina Koprivica, CEO @Internet Group;
  • Mihailo Ponjavić, CEO @Super Kartica;
  • Maja Marković, Head of Digital Marketing @Mercator S;
  • Olja Đuričić, Digital Marketing specialist @Atlantic Grupa;
  • Siniša Mijatović, Digital Advertising Coordinator @Infostud Grupa. 

Zapratite „Digital Day 2019” i „IAB Srbija” na društvenim mrežama Facebook, Twitter i YouTube kako biste bili u toku sa svim novostima. Za više informacija posetite sajt konferencije „Digital Day”.

Vidimo se na #DigitalDay2019.

Ostavite komentar

Unesite komentar
Unesite ime