SAVETLINK: Potrošačka prava od kojih ne smete odustati Epizoda 27
Kada su potrošačka prava u pitanju, treba biti i informisan i oprezan, jer svi pre ili kasnije dođemo u situaciju da, kupujući neki proizvod ili koristeći određene usluge, osetimo neku vrstu nezadovoljstva. Kada nam kao kupcu nisu ispunjena očekivanja, potrebno je znati šta možemo da zahtevamo, odnosno na kojim potrošačkim pravima možemo da insistiramo. Po čemu se razlikuju prava kupaca kod internet i tradicionalne kupovine i ko je u prednosti kada su reklamacija ili povraćaj novca u pitanju? Kakva je situacija na tržištu usluga? Na koji se način prilaže prigovor, a kako se uspešno pregovara sa prodavcima? Nekada je važilo pravilo: kupac je uvek u pravu! Da li je još tako i koliko su danas prodavci zainteresovani da zadrže klijente, odgovara ekonomski ekspert i profesor ekonomije dr Zoran Grubišić. Novu epizodu emisije „Savetlink” predstavlja vam BusinessAcademy !